Back on the road - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Back on the road - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Back on the road

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

06 Februari 2012 | Ghana, Tamale

We zijn met een goed gevoel vertrokken vanuit Nkoranza naar Tamale. Deze rit met tro-tro duurde maar 4u en half maar was heel wat minder comfortabel ... als sardientjes in een blik!
Om 17u zijn we toegekomen in Tamale. We waren blij met ons logement in het Catholic Geusthouse, tot we onze kamers gezien hadden ... van een afknapper gesproken. Dus hebben we 's anderendaags maar ons intrek genomen in een ander geusthouse, waar we zeer tevreden over zijn.
Bij toeval ontmoeten we op weg naar onze student WAHAB, zijn jongere broer Raouf! Hij brengt ons naar zijn huis waar de verrassing compleet is, aangezien WAHAB ons pas maandag verwachtte.
We hebben samen enkele leuke dagen doorgebracht, maar dit 'weerzien' was véél te kort.
Morgenvroeg, om 5u30, trekken we verder naar Mole.....
Meer hierover één van de volgende dagen!
Groetekes,
De bende

• 07 Februari 2012 - 07:32

Tif:

Amai, jullie zitten precies op schema als je al te vroeg ergens toekomt in Ghana :-)
    Have fun tant, dikke knuffel en kus

• 07 Februari 2012 - 07:41

Hilde C. :

Hey Nella en co...,
    tof om jullie reis, zo via de verslagen, op afstand te kunnen volgen. Nog veel succes bij de verwezenlijking van jullie plannen.
    En, geniet ook wat van de zon hoor! Hier is 't bibberen geblazen!
    Groetjes,
    Hilde C.

• 07 Februari 2012 - 11:01

Zia Ivana Zio Salva:

dag mijn sprinkhaantje, ben blij dat het goed gaat met jullie, doe je best en hou je warm, want hier blijven we goed vers(!!??) van de kou, liefs van ons beiden xxx

• 07 Februari 2012 - 11:19

Vanesje:

wat spannend allemaal en leuke foto's!!! groetjes van ons allemaal aan jullie allemaal!!!!
    Veel succes nog... xxx

• 07 Februari 2012 - 12:36

Jenny:

Jullie zien er goed uit ;-)

• 07 Februari 2012 - 15:28

Renders Linda:

foto's zijn herkenbaar al is't nu weeral 6 a 7 jaar geleden,
    Gaan jullie ff buiten bereik zijn in Mole.
    Heel veel plezier nog. ennne...... breng de zon en zeker de warmte mee !!

• 07 Februari 2012 - 16:25

Paul Meeus:

De meisjes doen het weer goed daar...het is fijn op het koude thuisfront te zien en te lezen dat je weer een hoop mensen gelukkig aan het maken bent...
    geniet er van met volle teugen...

• 08 Februari 2012 - 22:09

Petra:

say wot ? 38 graden ???? das maar efkes 46 graden verschil (en meer) met hier, bibber !! Al moet ik zeggen dat djembé-en me een warm gevoel gaf vanavond (doenki doenki Brie)

• 09 Februari 2012 - 20:22

Brenneke:

hey saartje en bende,
    nen dikke chapeau voor wat jullie daar doen!!! schitterend om die blije gezichtjes te zien :-)) groetjes en nog veel plezier xxx