KUKELEKU zei de haan... - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu KUKELEKU zei de haan... - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

KUKELEKU zei de haan...

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

02 Februari 2012 | Ghana, Kokrobite

Hallo allemaal,

Half drie uit bed, veel te vroeg aan het station, 8 uur bus, 1 uur taxi en dan stikkapot aangekomen bij hand in hand. Het was de moeite waard voor het weerzien met de kinderen.
Vandaag hebben we het ziekenhuis en Let the kids smile bezocht.
Bij Let the kids smile stellen ze het allemaal prima. Alles gaat er zijn gangetje en de kinderen zijn goed onder zich uit.
We hebben een aantal spullen voor hen bij die we morgen zullen afgeven. We kijken al uit naar hun reactie.
In het ziekenhuis zijn er een aantal veranderingen. We zijn al aan het onderhandelen om een eventueel nieuw project op te starten. Maar ook hier gaan we morgen wat spullen uitdelen.
We zullen nu eindelijk wat fotootjes uploaden. We vermoeden dat hier wat honger naar is....
Wij hebben honger naar noedels waarvan Sabrina er maar `een paar` bij heeft... :)
SMAKELIJK!!!!

De bende

• 02 Februari 2012 - 20:44

Nadia:

Sara en natuurlijk ook de andere reisgenoten...het is leuk jullie verhalen zo te kunnen volgen, al word ik er iedere keer een beetje meer jaloers van om het avontuur niet van dichtbij te kunnen meemaken! Goed bezig en veel succes met jullie projecten! Geniet ervan!

Vele groetjes vanuit het ijskoude Belgenlandje!

• 02 Februari 2012 - 21:28

Guy En Ria:

Sara en de rest van de bende ... uw reisverslagen warmen ons wat op hier in het koude Belgenlandje (-8°C). En amaai wat jullie daar allemaal verrichten. Dat schenkt voldoening hé. Moe en toch voldaan. We zijn benieuwd naar de volgende projecten en naar de foto's natuurlijk.
    Groetjes van Ria en den Guy

• 03 Februari 2012 - 10:59

Suus:

helaba, schitterend wat jullie daar aan ht doen zijn. Hb de fotos bekeken en het ziet er goed uit daar. het is daar precies zalig weer, ik weet het daarvoor zijn jullie er niet maar als je weet dat het hier deze morgen -10 ° was en een gure wind en ze geven voor deze namiddag bakken sneeuw dan weet je het wel zeker :))::):):) jaweeeeeeeel. Ik probeer nog te posten. Geniet zoveel mogelijk en voorzichtig zijn. tt lezens dikke kus Lena, Walter en Suzy

• 03 Februari 2012 - 11:30

Jenny:

Tof dat het allemaal zo 'vlotjes' gaat. Prachtig om al die blijde en dankbare gezichten te zien. Ook die van jullie. Van is geven toch heerlijk ;-)

Groetjes Jenny

• 03 Februari 2012 - 14:46

Herremans Davy:

Aan Nella,
    Alles ok daar percies daar met jullie!
    Hier ist aant sneeuwen,ja wat anders dan die 32°C daar,brrr!!

groetjes en help daar maar een betere wereld te maken!

• 03 Februari 2012 - 19:08

Grote Zus:

Hey Zussie, ik kom alle dagen even piepen ;-)
    Leuke fotootjes en blijde gezichten is altijd leuk om te zien .
    Goe bezig schattekes , dikke kus :-) van ons allen

• 03 Februari 2012 - 23:12

Santa:

Hallo Nella,

Ben blij dat ginder alles okè is, hier is bitter koud, maar toch erdoor geraakt om te werken. Was blij om gisteren je stem te horen, en ben echt trots om wat jullie voor deze kinderen doen.
    Geniet ervan, love.

Ma.

• 04 Februari 2012 - 15:26

Dien:

Hallo gekke bende,
    ik zie dat jullie al goed ingeburgerd zijn ! Het is wel fijn dat het project goed loopt en opgevolgd wordt. Als jullie nu nog wat kunnen uitbreiden geeft dat toch voldoening. Terwijl jullie zitten te zweten is het hier berekoud dus breng wat warmte mee. En ik zie mannen op de foto's en ik hoop dat het bij kijken blijft ;-) Dit gezegd zijnde voor Brietje natuurlijk ! Ik wens jullie nog veel avontuur en plezier !
    Dikke zoen

• 05 Februari 2012 - 18:19

Kim En Bram:

Tok tok tok zei de kip :-)
    Blij dat het daar zo goed gaat ginder.
    We kijken al uit naar de volgende spannende belevenissen.
    Hou jullie goed!!

• 05 Februari 2012 - 18:52

Margot :

maar één woord voor : chapeau ! :)

• 05 Februari 2012 - 19:55

Renilde X:

Wow wow en nog eens wow,knap wat jullie weer realiseren en proberen.Gelukkige,lachende gezichten = voldoening.Fijn dat we een paar foto s konden zien & zo ook wat indrukken mee krijgen van jullie projecten.
    Bere kouwe grts uit Nrt xxx

• 06 Februari 2012 - 15:59

Snelle Eddy :

hoi de bende daar alles kids daar warm genoeg voor ons niet berekoud hier , en mijn chauffause is daar karin natuurlijk dat mis ik wel voor de rest alles oké hier groeten van de kids uit lummen

• 06 Februari 2012 - 20:17

Conny:

Hoi hoi meisjes,

Jullie hebben daar al vanalles goed verwezenlijkt en aangezien onderhandelen geen probleem is voor jullie gaat de rest ook wel lukken ;-)
    Héél leuk dat de kids jullie nog herkennen.
    Het ga jullie nog goed!
    Groetjes en dikke kus,

• 08 Februari 2012 - 22:06

Petra:

Een paar graden minder hier in ons belgenlandje, maar in ons hart voelen wij de warmte van Afrika tot hier !!! Heel veel bewondering voor jullie ginds ! Dikke warme knuffels aan jullie allemaal !

• 10 Februari 2012 - 15:20

Grote Zus:

Hoi Zussie;
    ben vandaag nog op kantoor geweest, maar uw bureauke was leeg , :-(((, maar uw collega heeft ons super geholpen :-))
    Ik zie dat jullie je daar super amuseren tussen die lieve grote beestjes en de stofwolkjes ;-)
    Ook die blijde gezichtjes op de fotootjes doet ons deugd om te zien , we zijn fier op jullie inzet daar achter :-)
    Stuur ma een klein beetje warmte want het is hier ijzig koud, brrrr xxx Zussie love you and a big X fore the others Girls
    Dikke knuffel Grote zus , skone broer & neefie Glenn xxx