OP RETRAITE - Reisverslag uit Beyin, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu OP RETRAITE - Reisverslag uit Beyin, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

OP RETRAITE

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

11 Februari 2012 | Ghana, Beyin

Maak da mee .... de bus op tijd vertrokken :-) .
Om 4 uur in de ochtend zijn we aan onze rit naar het zuiden begonnen. En deze viel al bij al goed mee. 9 uur later arriveerden we in ons klein paradijsje, waar we op dit moment aan het bezinnen zijn .... de sisters op retraite :-)
Gisteren een vredig kanotochtje gemaakt, maar ze hadden ons toch weer aan het werk gezet .., 3 man peddelen en 1 het water uit het bootje scheppen :-\ ... the African way off live!
Dan vandaag maar ons dagje platte rust, om er morgen weer tegen aan te gaan.
Vanavond trakteren we ons zelf op ne lekkere sangria bij de plaatselijke Spanjaard José.
Morgenvroeg vertrekken weer naar Krokobite, om mee te werken aan de bouw van het toiletje. We kijken er al een paar dagen naar uit om ons steentje erin bij te dragen, letterlijk en figuurlijk :-)
Let's go!
De bende

• 12 Februari 2012 - 09:28

Tif:

Geniet van de Afrikaanse zon, want hier blijft het stevig onder nul... maar ook dat heeft zijn charmes hier in ons Belgenlandje... kijk al uit naar jullie wc-installatie-verhaal... doe dat nog goed, dikke kus...

• 12 Februari 2012 - 09:55

Tuur:

Helaba,

Fijn jullie reis te kunnen meevolgen. Tis precies de moeite. Nog veel plezier ;-)

• 12 Februari 2012 - 10:24

Maarten:

Hey dames !!!!

Eindelijk heb ik de tijd gehad om jullie reisverslagen te doorspitten (belofte laakt schuld ;-) )...
    Het is fijn te zien dat jullie het goed maken en dat jullie inzet niet voor niets is (anders zou het schooltje nog steeds een stalletje of minder zijn) !!!

Hartelijke groetjes uit het ijskoude België !!!!

• 12 Februari 2012 - 17:00

Mischa:

hoi daar, zo te horen nog maar een paar daagjes te gaan. hopelijk kunnen jullie nog wat werk verrichten aan de toilettes en met een goed voldaan gevoel terug keren naar het koude belgiË, we zullen jullie met open armen ontvangen wees daar maar zeker van hihi. ahja bijna vergeten! hey mama, er staat je nog wat zomers te wachten als je thuis komt hihihi x groetjes

• 12 Februari 2012 - 17:10

Coertny:

Hallo men liefste meterke, :)
    Hoe waanzinnig sjiek is me da hie allemaal zeg! Zo mooie fotos, zowel de natuur als de sfeer beelden van de, door jullie geholpen, bevolking. De blijdschap en warmte van de mensen is van de gezichten af te lezen! Heerlijk.. Kon ik dat ook maar zo op missie vertrekken.. Daim.. Wish You All The Best!! Dikke knuf en véél respect voor jullie allen en men schatje in't bijzonder! Mwa!!

• 13 Februari 2012 - 14:59

Hilde V. C.:

Terug uit Zweeds Lapland jullie verslagen gelezen en foto's bekeken. Knap hoor!
    Bij jullie zand en stof en olifanten i.p.v. een dik pak sneeuw en rendieren en sledehonden. En zomaar eventjes 73 graden verschil! (Tuur had zelfs een bevroren neus)
    Karin en co, doe jullie best met de toiletten en al de rest en bewonderende groetjes van Hilde (en Tuur)

• 13 Februari 2012 - 17:42

Vanesje En Mara:

MMmmmm sangria :-)

Leuke foto''s... Mara vind lolita's foto de mooiste... ;-)

tot heel binnenkort en geniet nog van de voldoening en het warme weer...