THE FINAL COUNTDOWN - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu THE FINAL COUNTDOWN - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

THE FINAL COUNTDOWN

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

16 Februari 2012 | Ghana, Accra

Onze missie zit erop!
We hebben onze projecten goed gelanceerd. Zowel de schoolbankjes als de toiletjes .... EN de watercontainer gaat er eveneens komen.
De werken zijn goed gestart. Jammer genoeg zit onze tijd er op, maar ze houden ons zeker op de hoogte via mail en foto's. Over enkele weken zou alles moeten gerealiseerd zijn. ..... Om het in levende lijven te zien, moeten we jammer genoeg nog eventjes wachten :-) .... waarschijnlijk 2 jaartjes, als we nog mogen van thuis .... :-) ...hihi
We hebben het volste vertrouwen in onze vrienden, die de werken op de voet volgen.
Nog een paar uurtjes en dan vliegen we terug naar ons Belgenlandje .... oh zo koud, naar het schijnt :'(
We willen iedereen nog ne dikke merci geven!
Ze zijn hier ongelofelijk dankbaar en we waren eigenlijk met te weinig om al deze dankbaarheid in ontvangst te nemen ... dus hebben we er maar een deel in onze koffer gestoken :-)
Tot over 5250 kilometertjes!

De bende xxxx

• 16 Februari 2012 - 19:46

Tanja:

Ik kan al niet meer wachten tot de live verslaggeving. Tot binnenkort en een hele vlotte terugreis!

• 17 Februari 2012 - 09:43

Jenny:

Heerlijk om voldoening van je werk te hebben. Ik wens jullie nog een goede reis naar huis.

• 17 Februari 2012 - 11:00

Grote Zus:

hey zussie en bende
    heb net de 3 laatste reisverslagen gelezen , Puik werk hebben jullie daar geleverd;
    PROFICIAT MEIDEN !!!
    See you Soon xxx

• 17 Februari 2012 - 12:13

Lieve VT:

Beste Bendeleden, Beste Nella,

Ik wens jullie een goede turbulentieloze vlucht zonder vertraging! Goh, 't is toch weer voorbij gevlogen hé. Maar wat hebben jullie op die korte tijd allemaal gerealiseerd, fantastisch! Geniet nu maar na met volle teugen. Niemand kan jullie deze belevenissen en ervaringen afnemen!

Lieve groetjes,

Lieve

• 17 Februari 2012 - 14:41

Hilde V. C.:

Jullie hebben daar goed en hard gewerkt.
    Ik wens jullie een heel aangename terugreis en tot binnenkort in ons kille, natte België. Ben benieuwd naar je verhalen, Karin.

• 17 Februari 2012 - 16:38

Hilde C. :

Hey Nella en co,

Eén ding is zeker: 'Jullie hebben ook dit jaar weer prachtig werk verricht! Dikke proficiat, allemaal!'
    Nu is het uitkijken naar de volgende keer weer begonnen; natuurlijk willen jullie de verdere uitvoering van de werken ter plaaste gaan bekijken. Dat zal het 'thuisfront' wel begrijpen hé :-).

Nella, ik bel asap om een afspraakje te maken. Niet dat mijn haren zo dringend moeten geknipt worden, hoor, maar... ik wil je reisverhaal weer 'live' horen. Goed gedaan !

Beste groetjes en tot hoors !
    Hilde C, Zichem