Another brick in the wall - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Another brick in the wall - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Another brick in the wall

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

14 Februari 2012 | Ghana, Kokrobite

Feeling hot, hot, hot ..... zo was onze final busrit.
Tegen de tijd dat we in Kokrobite aankwamen, in hetzelfde guesthouse als eerder, was het al donker.
Dus besloten we deze dag af te sluiten met een lekkere pasta :-) . Onze plaatselijke vrienden hebben we dan ook geinviteerd!
Ze brachten ons op de hoogte van het reilen en zeilen tijdens onze afwezigheid. De schrijnwerker was goed op schema, maar de metser heeft wat tegenslag ondervonden. Tijdens de tweede dag van zijn werken werden ze lastiggevallen door een stelletje vandalen die het nodig vonden om een deel van de reeds opgebouwde constructie af te breken. Er werd aangifte gedaan bij de plaatselijke politie, die besloten de werken tijdelijk stil te leggen. Na het overleg van vandaag, zouden de werken morgen terug van start kunnen gaan. We zijn vandaag een kijkje gaan nemen op de werf. Het is jammer om het er zo te zien bij liggen, maar we hebben er goede hoop in dat we morgen in grand vitesse kunnen van start gaan.
Bij de schrijnwerker daarentegen gaat het super. We hebben vandaag de eerste 20 bankjes kunnen afschuren en de volgende 20 werden voorbereid. We bewonderen het snelle werk van deze gasten daar er bij al het werk geen enkele machine bij te pas komt. Maar het was zweten zenne!
Morgen gaan we met een frisse kop van start, zowel bij de schrijnwerker als bij de metser, in de hoop nog een schitterende vooruitgang te boeken, zodat we al diegene die gesteund hebben kunnen laten zien wat voor goeds dit voortbrengt!
Keep the faith!

EN AAN ONZE SCHATJES 'A HAPPY VALENTINESDAY' ;-)

De bende xxx

• 14 Februari 2012 - 06:25

Jenny:

Zo ken ik je Karin, werken, werken, werken...
    Voor jullie allemaal, veel moed, jullie geven ze daar hoop :-)

• 14 Februari 2012 - 08:04

Snelle Eddy:

Hoi karin het zijn mooie foto's en de werken gaan goed voor uit fijn zo jullie hebben al ferm gewerkt groetjes aan de bende en nog een fijne valantijn van mij dikke kus en groetjes van de kinderen doei

• 14 Februari 2012 - 09:18

Hilde C. :

Hey Nella en co,
    Jullie verrichten daar geweldig werk! Het zal inderdaad wel zweten geblazen zijn, maar de voldoening die je achteraf hebt, doet het zweten snel vergeten zeker ?
    Echt tof dat we jullie zo kunnen volgen. De foto's zijn een heel goede aanvulling op de verhalen !
    Nella en andere girls, geniet nog van alles wat je doet !
    Beste groetjes vanuit Zichem!
    Hilde C.

• 14 Februari 2012 - 09:28

respect!! wat jullie daar allemaal verwezelijken, om U tegen te zeggen!!!

groetjes Rosette x

• 14 Februari 2012 - 11:02

Riet:

Amaai, wat een knappe bankjes!!! Ik ben echt onder de indruk... Misschien een tip: voor de allerkleinste 'studentjes' ook kleinere bankjes? Die kunnen dan vooraan zitten :-))
    Tot binnenkort!!!

• 14 Februari 2012 - 18:38

Anny & Greet:

mooie bankjes, schitterend gedaan, niet alleen van de schrijnwerker, maar ook van jullie...prima werk.
    Wat zullen de kleintjes blij zijn en jullie eeuwig dankbaar blijven.
    De foto's spreken boekdelen en vervolledigen het verhaal.
    Nella en vrienden, hou jullie goed en tot volgende week.
    Behouden thuiskomst...
    groetjes
    Anny & Greet

• 14 Februari 2012 - 18:45

Santa:

Dat ik fier op je bent, en dit sinds je bestaan moet ik zeker niemand meer van overtuigen, en dat de Bende zeer bewonderwaardig zijn, idem dito!! Ben blij dat je naar huis komt, wij Inge en ik missen je!! Groetjes aan de Bende!!

• 14 Februari 2012 - 20:37

Filip & Carine:

gewoon weer fantastisch wat jullie weer bereiken
    en misschien nog een kleine spreuk die bij jullie van toepassing is
    Wacht niet op bijzondere momenten,
    maar maak gewone momenten bijzonder
    grt uit ardooie

• 15 Februari 2012 - 08:33

Claudine:

Jullie zijn serieus aan het werk in die hitte, proficiat ! Idd spijtig dat er al een deel vernield is maar de bankjes zijn toppie ;-) De ergste koude is voorbij dus als jullie terug komen zal het acclimatiseren meevallen. Ik hoop dat jullie nog gaan kunnen wennen aan het hectische leven hier, misschien weer een contracultuurchoc :-) Ik wens jullie alvast nog prettige laatste dagen en een voorspoedige terugreis. Knufs

• 15 Februari 2012 - 17:26

Santa.:

Lieve Nella en de Bende,

Wens jullie een behouden terugreis!!

De sneeuw is weg...de regen heeft de plaats ingenomen!!

Nella tot vrijdag, ben blij dat je terug komt!
    Ma

• 15 Februari 2012 - 19:08

Renilde X Natasja:

Hey Karin, avonturiersters
    het zit er weer bijna op en de resultaten zijn geweldig . Natasja is jaloers op jullie prachtig weer & natuur maar niet op de slakkegangachtige busreizen.Geniet nog even en dan weer richting Heim
    Kostbare herinneringen rijker, vele blije gezichten gelukkig gemaakt xxx
    Tot gauw

• 16 Februari 2012 - 08:14

Lieve VT:

Beste Nella en bendeleden :-)

Bedankt voor al de boeiende verslagen! 'n Een heeeeeeeeeeele grote en dikke "Chapeau" voor alles wat jullie daar doen en soms moeten ondergaan. Ik bewonder jullie!!

Van harte een behouden terugreis. Momenteel hier zo'n 5°C. Kleed jullie maar goed aan...

Veel liefs,

Lieve