NEGOTIATIONS - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu NEGOTIATIONS - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

NEGOTIATIONS

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

31 Januari 2012 | Ghana, Kokrobite

Hallo allemaal,
Een vermoeiend dagske achter de rug... Overleggen, onderhandelen, deal, geen deal .... toch een deal :)

Het is niet simpel geweest om tot een akkoord te komen, maar we zijn er dan toch uitgeraakt.
Het volgende zijn we overeengekomen:
- het maken van 60 schoolbankjes voor 120 leerlingen;
- 6 schoolborden;
- 6 bureaus voor de leerkrachten;
- een sanitaire blok;
..... en misschien als dit goed gerealiseerd wordt, ook nog een watertank voor de handjes te kunnen wassen en het toilet te spoelen.
Het moeilijkste gedeelte is het vertrouwen dat we moeten stellen in in de vaklui die de klus moeten klaren. Maar gelukkig houden onze 2 Ghanese vrienden een oogje in het zeil.
We hebben vandaag ook wat leuke spulletjes kunnen uitdelen in het schooltje. We gaan morgen trachten wat foto's door te sturen zodat jullie kunnen meegenieten van dit moment.
Morgenvroeg, om 3u30, beginnen we aan de volgende etappe richting het noorden.
Zoals usual, we'll keep you posted !!

De bende

• 31 Januari 2012 - 19:08

Zia Ivana Zio Salva:

Hoi, Sarah en de Bende,
    Jullie zijn goe bezig, fijn dat er zulke mensen zijn,zo hebben we er meer nodig hé !!! Maak er een prachtige reis van en geniet van alles.
    Dikke Knuffels !!!

• 31 Januari 2012 - 21:15

Marita:

hallo, jullie zijn weer goed bezig daar als ik dat zo lees; wat zullen de kinderen weer blij zijn!
    doe zo voort!
    groetjes
    marita

• 31 Januari 2012 - 23:06

De Snelle Eddy:

hoi schatje van me ik zie dat alles oké is daar en hier ook alleen het weer berekoud hier maar voor de rest slaan we ons er wel door groetjes daar aan de bende doei en zij voor zichtig daar.

• 01 Februari 2012 - 08:55

Jenny:

Ik wacht vol ongeduld op de eerste foto's. :-)

• 01 Februari 2012 - 10:32

Greet & Anny:

goe bezig, meisjes !!!!
    De kindertjes zullen jullie eeuwig dankbaar blijven voor al die "support".
    Maak er een aangenaam verblijf van.
    Hier vriest het de pannen van het dak, dus...geniet ginder maar van de warmte.
    grtjs
    anny & greet

• 01 Februari 2012 - 12:53

Santa:

Stuur een beetje warmte naar hier;-))
    Geniet ervan.

Kijk naar de foto's uit.

Warme knuffels.

• 01 Februari 2012 - 17:30

Grote Zus:

hey zussie en de bende;
    leuk om te lezen dat alles goe gaat , wij zijn fier op jullie 4 sterke , dappere en knappe vrouwen , geniet maar zeker van het weertje daar want het is hier ijzig koud , brrrrrr.
    we zijn reuze benieuwd naar de fotootjes ;
    nog en prettige en voorzichtige reis verder he dame's ;-)
    Tot hoors en dikke knuffels

• 02 Februari 2012 - 19:14

Vanesje En Mara:

een mooie deal hebben jullie gemaakt.. we zullen duimen voor de dat alles goed verloopt en de rest ook nog in orde mag komen... groetjes Vanesxxx
    hallo Tanti,
    met mara hier!!! hoe gaat het daar in Afrika? Ik vind jou lief! jij bent de liefste en ik hou van je... en hier dan zoveel kusjes: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx