Reiskriebels in de buik - Reisverslag uit Zonhoven, België van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Reiskriebels in de buik - Reisverslag uit Zonhoven, België van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Reiskriebels in de buik

Door: De bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

07 Januari 2012 | België, Zonhoven

Hallo allemaal!

Ja ja, het is weer zo ver.

Zoals verschillende onder jullie al weten vertrekken we de 28ste januari weer naar Ghana voor 3 weekjes!
We hebben de microbe goed te pakken :) .... hihi. En ze is overdraagbaar daar we een vierde reisgezellin hebben gevonden, Sabrina.

Hopelijk kunnen we op de eetdag volgende week zondag een mooi sommetje inzamelen. Onze aandacht gaat deze keer o.a. naar Primary School Langma en Let Kids Smile.

Wij gaan natuurlijk weer proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden tijdens onze reis met, zoals gewoonlijk, het bijhorende beeldmateriaal.

Tot volgende week zondag op de eetdag!

Groetekes,

De bende
Karin, Nella, Sabrina & Sarah

• 09 Januari 2012 - 11:53

Sylvie VdB:

Dames, wij komen zondag met een ganse bende en kijken er al naar uit! Afrika had mij vorige jaar al gegrepen en na ons recent bezoek aan Kenya zeker!!
    Ik zit al vol ongeduld op jullie verhalen te wachten en geef eerlijk toe dat ik toch een beetje jaloers ben!
    Veel plezier en super wat jullie allemaal doen!!
    Patricia & Sylvie

• 10 Januari 2012 - 12:31

Hilde C.:

Dag Nella en co,

jullie kunnen al beginnen aftellen naar 28/01! 't Zal er rap zijn! En dan.... weer zo'n geweldige reis vol van fantastische ervaringen! Super!

Tot zondag op de eetdag,
    groetjes,
    Hilde

• 13 Januari 2012 - 09:17

Jenny:

Ik zal jullie zeker volgen. Tof dat jullie dit doen :-) Zo onbaatzuchtig. En Karin, wij het team zullen je wel op de hoogte houden van het reilen en zeilen in 't Sjokkepoeike ;-)
    Tot zondag

• 13 Januari 2012 - 12:36

Carolien:

Dag Karin en co,
    ik wens jullie een zalige reis met toffe verhalen en zalige wonderlijke belevenissen.
    groetjes