Plannen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Plannen - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Plannen

Door: Trè

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

25 Januari 2016 | Ghana, Accra

Bijzonder goed en wel aangekomen. Eigenlijk wel saai ten opzichte ons vorig NMBS-avontuur. Hahaha, neen we zijn echt wel tevreden over het verloop.
Gisteren al eens naar t schooltje gewandeld en wat we aantroffen was best wel oké. De verf was wat afgeschoten, wat normaal is voor het klimaat hier, maar het toilet wordt gebruikt en ze houden het proper :-). s'Avonds wat gebrainstormd en daar zijn we vandaag mee verder gegaan en nog steeds mee bezig ... We zijn er nog niet volledig uit wat we gaan doen. We zijn deze ochtend opnieuw naar het schooltje gegaan om de kinderen te ontmoeten. Het weerzien was weer super. Al die blijde gezichtjes ... gewoon geweldig.
De kennismaking met de nieuwe directeur was ook aangenaam. Het ziet er wel naar uit dat het een blijverke is deze keer ;-) ... dat hopen we toch.
We zijn ook al wat gaan windowshoppen voor materiaal voor de opvang van het regenwater. Water blijft toch een probleem .... we gaan trachten hun hiermee verder te helpen. M.a.w. we weten wat doen.
Veel groetjesnp en liefs uit het stoffige droge Ghana.
Trè xxx

• 26 Januari 2016 - 09:11

Lieve Van Tricht:

Beste Trè,

Super dat de reis vlot verlopen is! Een goede start is héél belangrijk! Allé, den NMBS is een beetje gestegen in jullie achting :-))
    Doe dat daar goed hé. Maar daar twijfel ik geen seconde aan. Maak ze in 't schooltje héél gelukkig. Zalig om jullie te kunnen volgen via jullie verslagen! Bedankt!

Veel groetjes,

Lieve

• 26 Januari 2016 - 10:12

Eveline:

Hier se, de tré vrullie!

Leuk om jullie hier te volgen, nu kan ik me er toch iets meer bij voorstellen ;-)
    Doe dat goed en alvast heel veel succes daar!!!

groetjes,
    Eveline

• 26 Januari 2016 - 22:24

Paula Van Dyck:

Geweldig!!!

Groetjes!!!

• 27 Januari 2016 - 21:52

Renilde:

Hey dames , fijn toch dat jullie kunnen vast stellen dat hetgene wat jullie hebben gerealiseerd ook goed word gebruikt , super ! Het weerzien met de kindjes zal wel ontroerend geweest zijn ; ) Jullie kennende zal er alles aan gedaan worden om iedereen te laten genieten van goed drinkwater . Succes op jullie zoektocht , grtzzzz.

• 29 Januari 2016 - 19:55

Jong Kuiken ;-):

Hey,

Leuk dat jullie met al dat gerief daar goed en wel zijn aangekomen, :D

Las al in het volgende berichtje , dat jullie wel weten wa te doen. ivm Fieten - Water ,
    Ik wil jullie gerust het verwachte water dat hier zou gaan vallen (in de volgende uren),
    naar Het droge Ghana door te sturen.... :-p

Veel Succes en Geniet!

Schatteke(Karin) Denk ook een beetje aan het leuke Thema OUD en NIEUW,
    denk dat je daar in Ghana wel wa van kunt make ;-)
    Dikke Kus en Knuf X