Our secret :-) - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Our secret :-) - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Our secret :-)

Door: Trè

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

07 Februari 2016 | Ghana, Accra

Hoikes waarde landgenoten :-)
Hier zijn we weer met meer nieuws. Het begint serieus te korten hé.
Het begint vorm te krijgen maar het zal krap worden om het regenwateropvangsysteem volledig af te krijgen.
Maar we mogen al trots zijn op wat we tot nu toe bereikt hebben.
Het verfwerk is sinds gisteren volledig achter de rug. Het bijgebouwtje fleurt geweldig in het dorre landschap. De leuke, educatieve tekeningen die Karin er op heeft aangebracht zijn gewoonweg af.
We hebben ook nog wat waterfilters in elkaar gestoken en zijn naar het plaatselijk hospitaal geweest om de medische spullen die we meegekregen hadden af te geven.
En ons geheimpje ........ IS OOK AF :-) !!!! We hebben een speeltuintje in elkaar gestoken. Het was een hele opdracht, ook omdat we met zeer degelijke materialen wilden werken. Gelukkig hebben we via Couscous een Engelse vrouw ontmoet die zo vrij was om ons een boor te lenen. Jane runt samen met haar man een naschoolse kinderopvang en ontmoetplaats en heeft een magnefiek speelveld gemaakt. Het boormachine konden we dan weer lenen van Willem, evenals zijn stroom. Bij Willem hebben we dan alles voorgeboord en dan het naar school gebracht. De lasser, Willems buurman, heeft de metalen palen zo gemaakt dat we alles mooi konden assembleren.
En wat een resultaat!!!! We zijn mekaar in de armen gevlogen toen het eindelijk af was. Gewoon geweldig!!!! T is echt een pareltje :-) . De kinderen weten nog van niets. We gaan ons maandagmorgen verstoppen en hopen zo wat geweldige foto's te trekken van hun reactie. En s middags verrassen we ze nog eens met een pizza-party. Dat gaat smullen worden :-)
Vandaag rest er ons nog wat kluswerk. Een aantal stormplanken voor de goten moeten nog gesapt worden en dan hopen we de planken vandaag te kunnen bevestigen zodat we maandag de goten kunnen hangen.
En straks is het KIP A T SPIT :-) .... gho daar kijken we al heel de week naar uit en Nella naar de frietjes ;-) .
Zo, dat was het weer. Tot volgende week met onze laatste verslag.
Greeeeeeeetzzzzz XXX
TRE

• 08 Februari 2016 - 10:32

Rosa Hendrickx:

Succes nog en fantastisch gedaan meisjes !

• 08 Februari 2016 - 10:54

Lieve Van Tricht:

Beste Tre,

Wat een fantastische meiden zijn jullie! Zo'n groooooooooooooooot hart! Echt echt bewonderenswaardig wat jullie daar allemaal doen en realiseren en geregeld krijgen. Ik lees en herlees elk van jullie verslagen steeds met héél grote bewondering en veel waardering. O-n-g-e-l-o-o-f-l-i-j-k!

Ik ben zo benieuwd wat de kinderen van de speeltuin gaan vinden. Ik kijk uit naar de foto's.

Veel lieve groetjes,

Lieve

• 08 Februari 2016 - 17:51

Renilde:

Heyy Dames , super werk geleverd , jammer dat we het deze morgend niet Live konden volgen . Al die gelukkige gezichtjes en jullie voldoening. en als kers op de taart : KIP met frietjes !!! Geniet nog de laatste dagen en tot gauw xxx

• 08 Februari 2016 - 20:12

Sonia Vangeel :

waw weer veel werk verricht chappau veel groetjes

• 08 Februari 2016 - 21:49

Snelle Edddy:

Heyy meiden ik heb de foto's gezien ferm gewerkt de kinderen zullen wel blij zijn
    grtz daar

Nog veel succes!

Groetjes X

• 10 Februari 2016 - 07:13

Paula Van Dyck:

Fantastisch gedaan, wat zullen de kids genieten!!!!!!

• 10 Februari 2016 - 11:17

Leona:

Het is en blijft knap werk wat jullie daar doen. Chapeau ! ! !

• 10 Februari 2016 - 11:17

Leona:

Het is en blijft knap werk wat jullie daar doen. Chapeau ! ! !