Ready to go - Reisverslag uit Zonhoven, België van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Zonhoven, België van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Trè

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

12 Januari 2016 | België, Zonhoven

Yo, yo, yo,
Wij zitten volop in inpakmodus ........ en rararaaa overgewicht natuurlijk. Ons gewoonlijk euvel :-) .
Elk van ons drie heeft weer 50kilo mee om ginds achter te laten. Van knuffelbeertjes tot medisch materiaal , ongelofelijk wat we van jullie krijgen. Ne dikke merci van ons drie !! Haha , we zijn al aan 't rijmen ... Dat beloofd voor de komende verslagen ;-)
Ah nog iets .... we hebben eindelijk een naam = Trè ... sjiek e !
De volgende keer als jullie ons horen zitten we normaal in Ghana. De 23ste zijn we partitos !!
Grtz ,
Trè

• 13 Januari 2016 - 12:12

Linda Renders:

Hé Trè , veel plezier daar in Ghana , goede reis en doe ze daar de groetjes als je Ineke misschien passeert . !
    liefs , Linda xxxx

• 14 Januari 2016 - 12:06

Guy:

Heel mooi initiatief en dat er in deze tijden nog mensen zijn die zich belangeloos inzetten.
    Veel succes ginder en kom behouden terug thuis

• 17 Januari 2016 - 13:07

Snelle Edddy:

Hé het is aftellen hier alles is ge gepakt klaar voor het vertrek zaterdag 23 januari is het zover vertrek naar Ghana Veel succes ginder.

• 23 Januari 2016 - 18:51

Renilde:

Hey straffe madammen , jullie avontuur is weer gestart ! Hopelijk mogen we gauw iets horen van jullie : ) xxx

• 23 Januari 2016 - 19:52

Jenny:

Ik wens jullie een goede reis toe. Hopelijk lukt het allemaal met de bagage ;-)

• 24 Januari 2016 - 13:47

Jong Kuiken ;-):

Hey jullie,

ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen met al die spullen?
    Goede Reis!

dikke knuffel X

• 24 Januari 2016 - 20:08

Tanja:

Hoi Trè,
    Ik hoop dat jullie een vlotte reis gehad hebben en dat het ginder nog allemaal is zoals het toen was. Veel succes!

• 24 Januari 2016 - 21:14

Grote Zus Tanja:

Hey meiden heb gehoord dat jullie goed zijn aangekomen blij dit te horen x
    tot hoors en nog een goede en toffe reis xx dikke x aan mijn kleine stoere zussie ;-)

• 24 Januari 2016 - 22:13

Tinne:

Ik hoop dat de reis goed verlopen is. Een heel mooi initiatief. Veel succes ginder groetjes en tot later.

• 25 Januari 2016 - 10:22

Christel, Stefan & Jin:

Fijn dat jullie (zoals hierboven ergens te lezen valt) goed aangekomen zijn!
    Wat een goed initiatief is dit toch!
    Veel succes en geniet van de blije gezichtjes!
    x

• 25 Januari 2016 - 12:46

Kim:

Blij te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik hoop dat jullie alles nog aantreffen zoals vorige keer. Ik kijk al uit naar jullie eerste verslag! :-)

Heel veel succes allemaal!