climax - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu climax - Reisverslag uit Accra, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

climax

Door: Trè

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

10 Februari 2016 | Ghana, Accra

Quick een final report. De vorige twee pogingen zijn vastgelopen na heel wat typwerk dus ik ga het deze keer kort houden gezien onze vlieger zo vertrekt. Maandagmorgen er weer vroeg uit om alles klaar te zetten voor het feestje en de reactie van de kids te zien wanneer ze voor het eerst de speeltuin zagen. We hadden ons goed gepositioneerd zodat we hun gezichtjes mooi konden vastleggen op beeld. Gewoonweg geweldig. Sommigen smeten hun schooltasje weg en sprongen er dadelijk op en anderen deden spontaan een vreugdedansje .. FANTASTISCH. Dan de volleybalwedstrijd en daarna de pizzaparty. Wat hebben die kleintjes gesmuld. We dachten teveel besteld te hebben maar het was allemaal op. De uitbaters van het geusthouse stonden erop de pizza's te leveren zodat de konden zien waarom we zo weinig in het geusthouse waren. Ze hadden erg veel bewondering voor wat we gedaan hebben en vroegen of we over twee jaar hun geusthouse onder handen wouden nemen. Na het feestje zijn we begonnen met het uitdelen van alle leuke spulletjes die we bijhadden van KBC, de HIK, Delta Lloyd en uiteraard jullie allemaal. Thnx a lot for that !!! De kids werden bijna overstelpt met vanalles leuks. Ze werden goed verwend :-) .
Maandag zijn ze ook de polytank van 10.000 L komen plaatsen en werd er nog wat doorgewerkt a de goten.
Dinsdag dan uiteindelijk een dagje voor onszelf waar we het max hebben uitgehaald samen met onze student uit het noorden. Die heeft er samen met ons erg van genoten. Zo ziet hij ook eens wat meer van zijn land e. Twee slavenburchten bezocht en een natuurpark. Echt een top dag.
Vandaag dan voor de laatste maal het schooltje bezocht en afscheid genomen met de nodige traantjes. Aan de goten zijn ze nog aan het werk. Dit hebben we jammer genoeg niet afgekregen... dat zou voor morgen zijn, maar ze hebben ons de foto's beloofd zodat we dat ook a jullie kunnen laten zien.
Zo, dat was het dan voor deze reis. Wij danken jullie enorm uit de bodem van ons hart voor jullie steun en leuke reacties. Check zeker nog eens later de blog voor de foto's die we jammer genoeg niet meer kunnen posten gezien de vlieger over 5 min opstijgt!!!
Ciaokes!!!!
Trè

• 10 Februari 2016 - 23:39

Renilde:

Fantastisch werk achter gelaten zonder twijfel !!!! Een goeie terugreis en tot gauw xxx

• 11 Februari 2016 - 07:29

Hilde:

Knap werk geleverd! Voor de zoveelste keer, weer 'iedereen' tevreden! :-)

• 11 Februari 2016 - 07:35

Lieve Van Tricht:

Beste Tre,

Als jullie dit lezen, dan staan jullie terug veilig op Belgische bodem! Jullie hadden veel bagage als jullie vertrokken, maar... jullie komen met nog véél méér bagage terug: vriendschap, voldoening, geluk en dankbaarheid!! Want dat hebben jullie weer mogen ervaren de voorbije weken. En dat weegt veel maar maakt het leven zoveel lichter en aangenamer!!

Immense bewondering voor wat jullie deden. Welgemeend: 'n dikke dikke proficiat! Knap!!

Veel groetjes en speciaal voor Nella: tot volgende week :-)

Lieve Van Tricht

• 11 Februari 2016 - 08:30

Carine Melotte:

Een hele dikke proficiat voor jullie 3 voor hetgeen jullie ginder gepresteerd hebben ! Zoveel kinderen en ook volwassenen weer blij en gelukkig gemaakt....dat is jullie missie

• 11 Februari 2016 - 08:46

Sofie & Peter:

Jullie hebben echt een hart van goud!
    Hier zijn geen woorden voor wat jullie daar allemaal hebben gedaan!
    Ben benieuwd naar de foto's
    En veilige reis terug

Sofie & Peter

• 11 Februari 2016 - 18:31

Ingrid Lecocq:

Gewoon fantastisch dames wat jullie op korte tijd gepresteerd hebben. ik bewonder jullie. Die kinderen zijn zeker en vast heel blij met alles. En zeker ook met hun speeltuintje. Jullie hebben allemaal gelukkige kinderen achter gelaten. Waarschijnlijk kijken ze al uit naar jullie volgende komst.

Groetjes, Ingrid.

• 12 Februari 2016 - 11:42

Arne Herbots:

Prachtig gewoon. Wat een toeval om een van deze dames tegen te komen aan het ziekenhuis in Hasselt. De temperatuur al wat gewoon nu? :-)

• 12 Februari 2016 - 19:10

Hilde Bergmans:

Geweldig wat jullie daar weer presteerden! Petje af!!!
    Grtj Hilde.

• 13 Februari 2016 - 09:02

Suzy Peeters:

Ik stond een paar dagen achter met het lezen van jullie verhaal. Man man, wat een avontuur. Ik vind het zo knap wat jullie daar doen, enorm veel bewondering voor jullie.
    Liefs, Suzy

• 29 Februari 2016 - 16:00

Christel, Stefan & Jin:

w a a a a a a w!
    fier dat onze dochter 2 jaar door 1 van jullie mee werd opgevoed, echt waar..
    jullie zijn sjieke madammen!