Shopping day - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu Shopping day - Reisverslag uit Kokrobite, Ghana van Nella & Karin & Sarah Trè - WaarBenJij.nu

Door: de bende

Blijf op de hoogte en volg Nella & Karin & Sarah

09 Maart 2014 | Ghana, Kokrobite

Zaterdagmorgen is onze student uit Tamale aangekomen. Het was alweer een blij weerzien met onze Wahab. We neemden hem dadelijk mee op sleeptouw naar één van de drukste markten in Accra. Hijzelf voelde zich een vreemde in eigen land. Zo'n drukte en hitte had hij nog niet meegemaakt.
Onze eerste stopplaats hield halt bij de stoffenwinkel. We kochten er 4 bundels, goed voor 76 uniformen. We kochten er eveneens onze driekleur daar de school erop stond om onze vlag te laten wapperen.
Het volgende op het programma waren de trommels. Dit gaan de kinderen superleuk vinden!!!!
Vandaag hebben we de stof naar de stikster gebracht en ze gaat er in de loop van de week aan beginnen zodat wij er nog een aantal kunnen zien voor we vertrekken.
Morgenvroeg, voor de ochtendstond, begeven we ons naar t schooltje om de kinderen op te wachten met het tromgeroffel. We hebben eveneens geregeld om de watertank te vullen met zuiver water om te koken en als drinkwater.
Morgen trekken we er voor een paar daagjes met ons drietje tussenuit.
Op naar de watervallen :-) !!!
Yours truly,
miss brobbel (Sarah)
miss blaar (Nella)
miss slaaptekort (Karin)

• 10 Maart 2014 - 19:19

Anny & Greet:

Jullie kunnen er van op aan dat er weer menig kindje gelukkig zal zijn met zijn (haar) nieuwe uniformke. En...sympathiek dat ze onze driekleur willen laten wapperen. Benieuwd naar de foto's die gemaakt zullen worden van de nieuwe outfits.
    Geniet nu maar een paar dagen, wees voorzichtig en hou jullie gezond.

grtjs
    Anny & Greet

• 12 Maart 2014 - 21:47

Vanessa, Christophe En Mara:

Geweldig!!!
    Ik moet lachen met jullie bij-namen!!

groetjes en kusjes van ons!!!